فایل کامل مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان 48 صفحه

شما برای دریافت مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان به سایت ما وارد شده اید.

قبل از اینکه به صفحه دانلود بروید پیشنهاد می کنیم توضیحات مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان را به دقت بخوانید.

قسمتی از متن و توضیحات فایل:

مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 48

حجم فایل: 158 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه. 25

2-1- پژوهش ‏های داخلی… 25

2-2- پژوهش‏ های خارجی… 31

2-3- جمع­ بندی پیشینه پژوهش….. 49

مقدمه. 54

3-1- نظریه یادگیری اجتماعی ایکرز. 54

3-1-1- مفاهیم نظریه یادگیری اجتماعی.. 57

3-1-1-1- پیوند افتراقی.. 57

3-1-1-1-1- ارتباط بین پیوند افتراقی و دیگر نظریه ­ها 58

3-1-1-2- تعاریف… 58

3-1-1-2- 1- ارتباط بین تعاریف و دیگر نظریه ­ها 60

3-1-1-3- تقویت افتراقی.. 61

3-1-1-3-1- ارتباط بین تقویت افتراقی و دیگر نظریه ­ها 62

3-1-1-4- تقلید. 63

3-1-1-4-1- ارتباط بین تقلید و دیگر نظریه‌ها 64

3-1-2- فرایند نظریه یادگیری اجتماعی.. 64

3-1-3-تقلب/عدم صداقت علمی و یادگیری اجتماعی.. 66

3-2- نتیجه­ گیری… 67

3-3- فرضیه ­های تحقیق… 68

3-3-1- فرضیه اصلی.. 68

3-3-2- فرضیه­ های فرعی.. 68

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان

جعبه دانلود

برای خرید و دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *