چگونه به کمک ارائه راهکار های جذاب و دانش آموز علاقه به درس ریاضی را در دانش آموزانم نهادینه سازم

چگونه به کمک ارائه راهکار های جذاب و دانش آموز علاقه به درس ریاضی را در دانش آموزانم نهادینه سازم

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
تعداد صفحات 30
حجم فایل 193 کیلو بایت
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

چكیده

از اوایل سال تحصیلی ، همواره رفتار دانش‌آموزان در ساعت ریاضی، توجه من را به موضوعی از این قرار به خود جلب می¬کرد. بدان معنا که در این ساعت، شاهد چهره¬های درهم رفته و بی حوصله¬ی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این ساعت با یکدیگر صحبت می¬کردند، برخی از آن ها بی مورد اجازه¬ی بیرون رفتن از کلاس را می¬گرفتند، چند تا ازدانش¬آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. در واقع آن چه بیش از هر چیز من را متعجّب می‌کند، کم¬تحرکی و بی¬توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود. اینجانب منصور حیدری تبار  در اقدام پژوهی فوق راهكارهای چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان دوره متوسطه ا.ول را به درس ریاضی مورد بررسی قرار داده ام. امید است پژوهش مذكور بتواند در جهت پیشبرد اهداف آموزشی مورد قبول واقع شود.

در پایان این پژوهش :

– دانش¬آموزان در انجام تکالیف ریاضی دقت لازم را دارند.

– به درس ریاضی و فعالیت¬های آن علاقه¬ی وافری نشان می¬دهند.

– از نتایج آزمون هاكه حاكی از پیشرفت آنهاست، راضی هستند.

– فعالیت¬های عملکردی را به دقت انجام می¬دهند.

– بیش¬تر دانش‌آموزان،تکالیف ریاضی را بدون کمک گرفتن از کسی انجام می¬دهند.

– با روحیه¬ی شاد،  فعالیتهای کلاسی حاضر را انجام می دادند.

– اولیای دانش¬آموزان از پیشرفت درس ریاضی آنان ابراز خرسندی می¬کنند.

– با کاربرد ریاضی در زندگی تا حدودی زیادی آشنا هستند.

– هنگام انجام فعالیت¬های ریاضی به یکدیگر کمک می¬کنند

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

جعبه دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *