چگونه تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان پایه دبیرستان

چگونه تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان پایه دبیرستان

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
تعداد صفحات 29
حجم فایل 449 کیلو بایت
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

چكیده :

پژوهش در عمل یك روش بسیار مفید برای حل مشكلات در امر آموزش و پرورش می باشد به همین خاطر در این روش دبیر نقش محوری دارد . دبیران باید سعی كنند خودشان مشكلاتشان را با دانش آموزان حل نمایند . زیرا آنها هستند كه با دانش اموزان مواجه هستند و روحیات و استعداد آن را می شناسند و با تلاش خود و به كارگیری روش های مختلف می توانند مشكلات موردی یا كلی خود را با دانش آموزان رفع نمایند . تحقیق حاضر حاصل تلاش اینجانب در حل مشكل كلی درس دینی آموزشگاه ..… دوره … متوسطه . .. شهرستان … در سال تحصیلی .. به وسیله به اجرا در آوردن طرح همیار معلم می باشد .  

دانش آموزان اظهار داشتند ؛ در سالهای گذشته دبیران خودشان درس  می دادند و سوالاتی را به عنوان سوال امتحانی به ما می دادند . اینجانب با بكار گیری روشهای مختلف در نهایت موفق به استفاده از روش همیار معلم شدم كه آنها با مطالعه ی كم در منزل و تلاش بیشتر در كلاس توانستند نتیجه ی مطلوب بگیرند . بطوری كه همه ی آنها از این روش رضایت كامل داشتند حتی خانواده های آنها نیز از این وضعیت خشنودند . چرا كه انگیزه برای درس خواندن خصوصاً مسائل دینی در آنها تقویت شده بود . و نمرات امتحانی آنها نیز دلیل روشن و واضح این مسئله است .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

جعبه دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *